ΜΑΡΟΥΣΙ 2106122395 ΧΑΛΑΝΔΡΙ 2106755865 ΜΕΛΙΣΣΙΑ 2106137458 ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 2106080083
Συμβουλές μελέτης για τους διαφορετικούς τύπους μάθησης

Συμβουλές μελέτης για τους διαφορετικούς τύπους μάθησης

«Τόσες φορές το άκουσες κι ακόμη να το μάθεις;»
«Όταν μελετάς δεν μπορείς να κινείσαι ή ν’ακούς μουσική. Δε θα μάθεις τίποτα μ’ αυτόν τον τρόπο! Πώς είναι δυνατόν;»
«Το κοιτάς, το ξανακοιτάς και καμιά πρόοδος δεν υπάρχει. Τί θα γίνει με σενα;»

Συνέχεια ανάγνωσης

Επιστροφή στα θρανία: οδηγίες για "ομαλή προσγείωση"!

Επιστροφή στα θρανία: οδηγίες για "ομαλή προσγείωση"!

Ποιος δεν ανατριχιάζει όταν από τα μέσα του Αυγούστου και μετά ακούει την ευχή «καλό χειμώνα»;

Το καλοκαίρι είναι μια όμορφη περίοδος για όλη την οικογένεια, καθώς έστω και για λίγο απαλλασσόμαστε από το άγχος του ρολογιού και των ξέφρενων ρυθμών της καθημερινότητας..

Συνέχεια ανάγνωσης

Στοματική - Λεκτική Δυσπραξία

Στοματική - Λεκτική Δυσπραξία

Ο όρος δηλώνει μια διαταραχή της ικανότητας του ατόμου να παράγει εκούσιες διαδοχικές κινήσεις της ομιλίας. Παρακάτω γίνεται μια αναφορά στις ενδείξεις της Λεκτικής-Στοματικής Δυσπραξίας ανάλογα με την ηλικία των παιδιών.

Συνέχεια ανάγνωσης

Η Ειδική Αγωγή στην Ελλάδα

Η Ειδική Αγωγή στην Ελλάδα

Η Ειδική Αγωγή στην Ελλάδα έχει πλαισιωθεί νομικά εδώ και κάποιες δεκαετίες και έχει εξελιχθεί σημαντικά μέσα σε αυτά τα χρόνια. Από τις αρχές της δεκαετίας του ’80 μέχρι και σήμερα έχουν καταγραφεί αλλαγές σε επίπεδο διάγνωσης, αξιολόγησης, παρέμβασης και γενικότερα παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών στη χώρα μας.

Συνέχεια ανάγνωσης

Κοινωνικές Ιστορίες & Παιδιά με Αυτισμό

Κοινωνικές Ιστορίες & Παιδιά με Αυτισμό

Μία Κοινωνική Ιστορία είναι μία σύντομη ιστορία που έχει μία συγκεκριμένη μορφή και στοχεύει να περιγράψει με αντικειμενικό τρόπο μία κοινωνική κατάσταση, ένα άτομο, μία ικανότητα, ένα γεγονός ή μία έννοια.

Συνέχεια ανάγνωσης

Γραφή και Εργοθεραπεία

Γραφή και Εργοθεραπεία

Η γραφή δεν είναι μια απλή συνήθεια που μαθαίνεται. Αντιπροσωπεύει μια περίπλοκη νεύρο-αναπτυξιακή διαδικασία που αφορά πολλαπλούς μηχανισμούς (οπτικούς, κιναισθητικούς, αυτόματης μηχανικής μνήμης και οπτικοποίησης) και συνδέεται με την εγκεφαλική κυριαρχία (Καραπέτσας 1993).

Συνέχεια ανάγνωσης

Το παιχνίδι στην Εργοθεραπεία

Το παιχνίδι στην Εργοθεραπεία

Το παιχνίδι εξελίσσεται μέσα από μια σειρά "εποχών" σχετικών με την ηλικία. Κάθε εποχή περιγράφεται με στοιχεία σχετικά με το υλικό, την δράση, τους ανθρώπους και το περιβάλλον. Οι εποχές ή στάδια είναι τα ακόλουθα:

Συνέχεια ανάγνωσης

Μυστικά της ΔΕΠ-Υ που ο δάσκαλός μου θα ήθελα να γνωρίζει

Μυστικά της ΔΕΠ-Υ που ο δάσκαλός μου θα ήθελα να γνωρίζει...

Ένας μαθητής με Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα αποκαλύπτει χρήσιμα μυστικά στο δάσκαλό του, για το πως θα δώσουν και οι δύο τον καλύτερό τους εαυτό μέσα στη σχολική τάξη.

Συνέχεια ανάγνωσης

Το Παιχνίδι

Το Παιχνίδι

Το παιχνίδι διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη σωματική, ψυχοσυναισθηματική, κοινωνική και γνωστική ανάπτυξη του παιδιού. Μέσω αυτού το παιδί αλληλεπιδρά με τον κόσμο.

Συνέχεια ανάγνωσης

Λογοθεραπεία - Πότε είναι απαραίτητη;

Λογοθεραπεία - Πότε είναι απαραίτητη;

Σκοπός του παρακάτω άρθρου είναι να παρέχει καθοδήγηση στο πότε και τι θα πρέπει να περιμένουμε σε κάθε ηλικιακό εύρος (από 0 μηνών έως 4 χρονών), καθώς και κατευθυντήριες γραμμές για το πότε θα πρέπει οι γονείς να απευθυνθούν στον ειδικό.

Συνέχεια ανάγνωσης

Σημάδια Αυτισμού σε Προσχολική και Σχολική Ηλικία

Σημάδια Αυτισμού σε Προσχολική και Σχολική Ηλικία

Οι αδυναμίες των παιδιών δεν είναι πάντα εμφανείς από μικρή ηλικία. Ιδιαίτερα, τα σημάδια του αυτισμού εμφανίζονται με διαφορετικό τρόπο σε διαφορετικές ηλικίες.

Συνέχεια ανάγνωσης

Δραστηριότητες Καθημερινής Ζωής και Τυπική Ανάπτυξη

Δραστηριότητες Καθημερινής Ζωής και Τυπική Ανάπτυξη

Η ανάπτυξη είναι μια διαδικασία που διαρκεί καθ’όλη τη ζωή του ατόμου – παιδιού. Μέσα απο την γνώση των τυπικών δομών και λειτουργιών αλλά και της διαδοχής των σταδίων ανάπτυξης ο εργοθεραπευτής μπορεί να αντιμετωπίσει τις διαταραχές που τυχόν προκείψουν στις δραστηριότητες καθημερινής ζωής (Δ.Κ.Ζ).

Συνέχεια ανάγνωσης

Φωνολογική Ενημερότητα και Δραστηριότητες Ανάπτυξης

Φωνολογική Ενημερότητα και Δραστηριότητες Ανάπτυξης

Από τη στιγμή της γέννησής τους, τα παιδιά αρχίζουν να αλληλεπιδρούν και σταδιακά να κατακτούν τη γλώσσα που χρησιμοποιείται στο περιβάλλον μέσα στο οποίο ζουν και αναπτύσσονται.Αυτή η διαδικασία είναι εκτενής και εξελίσσεται σταδιακά καθώς το παιδί περνά από το ένα αναπτυξιακό στάδιο στο άλλο.

Συνέχεια ανάγνωσης

Εγκεφαλική Πλευρίωση

Εγκεφαλική Πλευρίωση

Τι είναι το προτιμώμενο χέρι

Πλευρίωση (ή πλευρικότητα ή πλευρική κυριαρχία ή πλευροποίηση) ονομάζουμε τις καταστάσεις λειτουργικής ασυμμετρίας που παρατηρούνται σε σωματικό επίπεδο και εκδηλώνονται κατά την διάρκεια των αυθόρμητων ή των κατευθυνόμενων κινήσεων. Αναφερόμαστε στον τρόπο με τον οποίο είναι οργανωμένες οι λειτουργίες από τον εγκέφαλο.

Συνέχεια ανάγνωσης

Τροποι Πληρωμης
  • Μετρητοίς
  • Κατάθεση σε Τράπεζα
  • POS
Αποδεκτές Κάρτες POS
Ακολουθηστε μας στα Social Media
Περιοχες Εξυπηρετησης
Μελίσσια, Αγία Παρασκευή, Μαρούσι, Χαλάνδρι, Νέα Πεντέλη, Παλιά Πεντέλη, Ανθούσα, Γέρακα, Κηφισιά, Κάτω Κηφισιά, Νέα Κηφισιά, Νέα Ερυθραία, Βαρυμπόμπη, Πάτημα Χαλανδρίου, Πεύκη, Βριλήσσια, Νέα Ιωνία, Νέο Ηράκλειο, Ηράκλειο, Βόρεια Προάστια, Αθήνα, Ψυχικό, Νέο Ψυχικό, Παλιό Ψυχικό, Γαλάτσι, Χολαργός, Παπάγου, Γλυκά Νερά, Νέα Μάκρη, Ραφήνα, Ντράφι, Παλλήνη, Σπάτα, Αχαρνές, Παιανία, Κορωπί, Νέα Φιλαδέλφεια, Λυκόβρυση, Εκάλη, Διόνυσος, Δροσιά, Σταμάτα, Άνοιξη, Άγιος Στέφανος

Copyright © 2017
Παιδαγωγικό Κέντρο
All rights reserved.