ΜΑΡΟΥΣΙ 2106122395 ΧΑΛΑΝΔΡΙ 2106755865 ΜΕΛΙΣΣΙΑ 2106137458 ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 2106080083
Δραστηριότητες ηρεμίας του στοματικού συστήματος

Δραστηριότητες ηρεμίας του στοματικού συστήματος

7 Δραστηριότητες ηρεμίας του στοματικού συστήματος που βοηθούν το σώμα να ηρεμήσει και το παιδί να συγκεντωθεί

    • Να πίνει νερό από ένα μπουκάλι με καλαμάκι ή με άνοιγμα που απαιτεί απομύζηση.

Συνέχεια ανάγνωσης

Πως να ενισχύσετε την ομιλία και τις γλωσσικές δεξιότητες του παιδιού σας (ηλικίας 4 ως 6 ετών)
    • Δώστε του προσοχή όταν μιλάει και διατηρείτε βλεμματική επαφή.
    • Επαινείτε κάθε προσπάθεια που κάνει για να μιλήσει, ακόμα και αν εντοπίζετε λάθη.

Συνέχεια ανάγνωσης

Μεγαλώνοντας ευτυχισμένα παιδιά

Μεγαλώνοντας ευτυχισμένα παιδιά

Πολλές φορές σκεφτόμαστε ως γονείς τι πραγματικά χρειάζεται τελικά ένα παιδί για να είναι χαρούμενο και συναισθηματικά υγιές. Γνωρίζουμε πως πέρα από τις ανάγκες του για φαγητό, ένδυση, στέγαση, ιατρική και εκπαιδευτική φροντίδα, έχει συναισθηματικές ανάγκες για την ολοκληρωμένη ανάπτυξή του, ανάγκες που συνδέονται με την παροχή άνευ όρων αγάπης από τους γονείς, την ενίσχυση της αυτοεκτίμησής του,

Συνέχεια ανάγνωσης

Εικαστική Ψυχοθεραπεία: θεραπεύοντας τα παιδιά μέσα από την τέχνη

Εικαστική Ψυχοθεραπεία: θεραπεύοντας τα παιδιά μέσα από την τέχνη

Ένας μη απειλητικός οικείος τρόπος να εκφραστεί το παιδί

Ένα παιδί σε αντίθεση με τους ενηλίκους, συχνά δεν είναι σε θέση να ζητήσει βοήθεια μέσω του λόγου, αλλά χρησιμοποιεί άλλους τρόπους να μιλήσει για τις ανάγκες, τις επιθυμίες ή τους φόβους του, όπως είναι το παιχνίδι και η ζωγραφική!

Συνέχεια ανάγνωσης

Αισθητηριακή Ολοκλήρωση και Αυτισμός

Αισθητηριακή Ολοκλήρωση και Αυτισμός

Τι είναι Αισθητηριακή Ολοκλήρωση

Αισθητηριακή Ολοκλήρωση είναι μία φυσιολογική λειτουργία μέσω της οποίας ο εγκέφαλος επεξεργάζεται και οργανώνει κατάλληλα τα ερεθίσματα που λαμβάνει από το περιβάλλον και το σώμα μας. Πρόκειται για μία αυτόματη διαδικασία του Κεντρικού Νευρικού Συστήματος όταν λαμβάνουμε αισθητηριακές πληροφορίες. Η αισθητηριακή ολοκλήρωση επιτυγχάνεται χωρίς καμία προσπάθεια από πλευράς μας!

Συνέχεια ανάγνωσης

Συμβουλές μελέτης για τους διαφορετικούς τύπους μάθησης

Συμβουλές μελέτης για τους διαφορετικούς τύπους μάθησης

«Τόσες φορές το άκουσες κι ακόμη να το μάθεις;»
«Όταν μελετάς δεν μπορείς να κινείσαι ή ν’ακούς μουσική. Δε θα μάθεις τίποτα μ’ αυτόν τον τρόπο! Πώς είναι δυνατόν;»
«Το κοιτάς, το ξανακοιτάς και καμιά πρόοδος δεν υπάρχει. Τί θα γίνει με σενα;»

Συνέχεια ανάγνωσης

Επιστροφή στα θρανία: οδηγίες για "ομαλή προσγείωση"!

Επιστροφή στα θρανία: οδηγίες για "ομαλή προσγείωση"!

Ποιος δεν ανατριχιάζει όταν από τα μέσα του Αυγούστου και μετά ακούει την ευχή «καλό χειμώνα»;

Το καλοκαίρι είναι μια όμορφη περίοδος για όλη την οικογένεια, καθώς έστω και για λίγο απαλλασσόμαστε από το άγχος του ρολογιού και των ξέφρενων ρυθμών της καθημερινότητας..

Συνέχεια ανάγνωσης

Στοματική - Λεκτική Δυσπραξία

Στοματική - Λεκτική Δυσπραξία

Ο όρος δηλώνει μια διαταραχή της ικανότητας του ατόμου να παράγει εκούσιες διαδοχικές κινήσεις της ομιλίας. Παρακάτω γίνεται μια αναφορά στις ενδείξεις της Λεκτικής-Στοματικής Δυσπραξίας ανάλογα με την ηλικία των παιδιών.

Συνέχεια ανάγνωσης

Η Ειδική Αγωγή στην Ελλάδα

Η Ειδική Αγωγή στην Ελλάδα

Η Ειδική Αγωγή στην Ελλάδα έχει πλαισιωθεί νομικά εδώ και κάποιες δεκαετίες και έχει εξελιχθεί σημαντικά μέσα σε αυτά τα χρόνια. Από τις αρχές της δεκαετίας του ’80 μέχρι και σήμερα έχουν καταγραφεί αλλαγές σε επίπεδο διάγνωσης, αξιολόγησης, παρέμβασης και γενικότερα παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών στη χώρα μας.

Συνέχεια ανάγνωσης

Κοινωνικές Ιστορίες & Παιδιά με Αυτισμό

Κοινωνικές Ιστορίες & Παιδιά με Αυτισμό

Μία Κοινωνική Ιστορία είναι μία σύντομη ιστορία που έχει μία συγκεκριμένη μορφή και στοχεύει να περιγράψει με αντικειμενικό τρόπο μία κοινωνική κατάσταση, ένα άτομο, μία ικανότητα, ένα γεγονός ή μία έννοια.

Συνέχεια ανάγνωσης

Γραφή και Εργοθεραπεία

Γραφή και Εργοθεραπεία

Η γραφή δεν είναι μια απλή συνήθεια που μαθαίνεται. Αντιπροσωπεύει μια περίπλοκη νεύρο-αναπτυξιακή διαδικασία που αφορά πολλαπλούς μηχανισμούς (οπτικούς, κιναισθητικούς, αυτόματης μηχανικής μνήμης και οπτικοποίησης) και συνδέεται με την εγκεφαλική κυριαρχία (Καραπέτσας 1993).

Συνέχεια ανάγνωσης

Το παιχνίδι στην Εργοθεραπεία

Το παιχνίδι στην Εργοθεραπεία

Το παιχνίδι εξελίσσεται μέσα από μια σειρά "εποχών" σχετικών με την ηλικία. Κάθε εποχή περιγράφεται με στοιχεία σχετικά με το υλικό, την δράση, τους ανθρώπους και το περιβάλλον. Οι εποχές ή στάδια είναι τα ακόλουθα:

Συνέχεια ανάγνωσης

Μυστικά της ΔΕΠ-Υ που ο δάσκαλός μου θα ήθελα να γνωρίζει

Μυστικά της ΔΕΠ-Υ που ο δάσκαλός μου θα ήθελα να γνωρίζει...

Ένας μαθητής με Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα αποκαλύπτει χρήσιμα μυστικά στο δάσκαλό του, για το πως θα δώσουν και οι δύο τον καλύτερό τους εαυτό μέσα στη σχολική τάξη.

Συνέχεια ανάγνωσης

Το Παιχνίδι

Το Παιχνίδι

Το παιχνίδι διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη σωματική, ψυχοσυναισθηματική, κοινωνική και γνωστική ανάπτυξη του παιδιού. Μέσω αυτού το παιδί αλληλεπιδρά με τον κόσμο.

Συνέχεια ανάγνωσης

Τροποι Πληρωμης
  • Μετρητοίς
  • Κατάθεση σε Τράπεζα
  • POS
Αποδεκτές Κάρτες POS
Ακολουθηστε μας στα Social Media
Περιοχες Εξυπηρετησης
Μελίσσια, Αγία Παρασκευή, Μαρούσι, Χαλάνδρι, Νέα Πεντέλη, Παλιά Πεντέλη, Ανθούσα, Γέρακα, Κηφισιά, Κάτω Κηφισιά, Νέα Κηφισιά, Νέα Ερυθραία, Βαρυμπόμπη, Πάτημα Χαλανδρίου, Πεύκη, Βριλήσσια, Νέα Ιωνία, Νέο Ηράκλειο, Ηράκλειο, Βόρεια Προάστια, Αθήνα, Ψυχικό, Νέο Ψυχικό, Παλιό Ψυχικό, Γαλάτσι, Χολαργός, Παπάγου, Γλυκά Νερά, Νέα Μάκρη, Ραφήνα, Ντράφι, Παλλήνη, Σπάτα, Αχαρνές, Παιανία, Κορωπί, Νέα Φιλαδέλφεια, Λυκόβρυση, Εκάλη, Διόνυσος, Δροσιά, Σταμάτα, Άνοιξη, Άγιος Στέφανος

Copyright © 2017
Παιδαγωγικό Κέντρο
All rights reserved.