ΜΑΡΟΥΣΙ 2106122395 ΧΑΛΑΝΔΡΙ 2106755865 ΜΕΛΙΣΣΙΑ 2106137458 ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 2106080083
Το παιχνίδι στην Εργοθεραπεία

Το παιχνίδι στην Εργοθεραπεία

Το παιχνίδι εξελίσσεται μέσα από μια σειρά "εποχών" σχετικών με την ηλικία. Κάθε εποχή περιγράφεται με στοιχεία σχετικά με το υλικό, την δράση, τους ανθρώπους και το περιβάλλον. Οι εποχές ή στάδια είναι τα ακόλουθα:

  • Αισθητικο-κινητική εποχή (0 μηνών - 24 μηνών)
    Το παιχνίδι χαρακτηρίζεται από την διερεύνηση και το χειρισμό του εαυτού ,των γονιών και των αδελφών και των αντικειμένων από το περιβάλλον. Το παιδί παίζει για την αισθητηριακή εμπειρία που του προσφέρει και μαθαίνει την βασική λειτουργία και τις αισθητηριακές ιδιότητες των ανθρώπων και των αντικειμένων.
  • Συμβολική και απλή κατασκευαστική εποχή (2 χρονών - 4 χρονών)
    Με την ανάπτυξη της γλώσσας το παιδί αναπτύσσει σύμβολα για τις ανακαλύψεις τις προηγούμενης εποχής. Η ικανότητα του για επικοινωνία μαζί με την ανάπτυξη των δεξιοτήτων λεπτής και αδρής κινητικότητας επιτρέπουν να δημιουργεί σχέσεις μεταξύ των αντικειμένων. Η φαντασία και δημιουργικότητα του παιδιού αναπτύσσουν ακόμα περισσότερο αυτές τις σχέσεις.

  • Η εποχή του δραματοποιημένου, περίπλοκου, κατασκευαστικού και προ-οργανωμένου παιχνιδιού (4 χρονών - 7 χρονών)
    Το παιδί μαθαίνει να δραματοποιούν έννοιες και εμπειρίες και αρχίζει να δημιουργεί βασικούς κανόνες. Το δραματικό παιχνίδι αντικαθιστά το φανταστικό επειδή το παιδί ξέρει καλύτερα τι θα συμβεί. Αρχίζει να κατασκευάζει πιο συνθέτες κατασκευές. Η σχέση με συνομηλίκους γίνεται για την δοκιμασία των εννοιών και δεξιοτήτων.

  • Η εποχή του παιχνιδιού με κανόνες 
    Το παιδί του Δημοτικού κατευθύνεται από την ανάγκη να ελέγχει αντικείμενα και γεγονότα. Το παιδί ασχολείται με παιχνίδια με κανόνες (ομαδικά και επιτραπέζια) επειδή προσφέρουν όλο και πιο πολύπλοκους κανόνες και έτσι το παιδί αναπτύσσει την αίσθηση της κυριαρχίας και του ελέγχου.

  • Η εποχή της ψυχαγωγίας 
    Το παιχνίδι του εφήβου παίρνει πιο ώριμη μορφή με την συμμετοχή του σε ψυχαγωγικές δραστηριότητες, οι οποίες τον βοηθούν να τελειοποιήσει τις δεξιότητες και την αλληλεπίδραση, στοιχεία απαραίτητα για να αναλαμβάνει ρόλους ενηλίκων.

Παιδαγωγικό Κέντρο

 

Πηγές:

  • (Burke 1993, Morrison et al 1996) (Burke J .Play: the life role of the infant and young child)
Τροποι Πληρωμης
  • Μετρητοίς
  • Κατάθεση σε Τράπεζα
  • POS
Αποδεκτές Κάρτες POS
Ακολουθηστε μας στα Social Media
Περιοχες Εξυπηρετησης
Μελίσσια, Αγία Παρασκευή, Μαρούσι, Χαλάνδρι, Νέα Πεντέλη, Παλιά Πεντέλη, Ανθούσα, Γέρακα, Κηφισιά, Κάτω Κηφισιά, Νέα Κηφισιά, Νέα Ερυθραία, Βαρυμπόμπη, Πάτημα Χαλανδρίου, Πεύκη, Βριλήσσια, Νέα Ιωνία, Νέο Ηράκλειο, Ηράκλειο, Βόρεια Προάστια, Αθήνα, Ψυχικό, Νέο Ψυχικό, Παλιό Ψυχικό, Γαλάτσι, Χολαργός, Παπάγου, Γλυκά Νερά, Νέα Μάκρη, Ραφήνα, Ντράφι, Παλλήνη, Σπάτα, Αχαρνές, Παιανία, Κορωπί, Νέα Φιλαδέλφεια, Λυκόβρυση, Εκάλη, Διόνυσος, Δροσιά, Σταμάτα, Άνοιξη, Άγιος Στέφανος

Copyright © 2017
Παιδαγωγικό Κέντρο
All rights reserved.