ΜΑΡΟΥΣΙ 2106122395 ΧΑΛΑΝΔΡΙ 2106755865 ΜΕΛΙΣΣΙΑ 2106137458 ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 2106080083
Προβλήματα συμπεριφοράς των παιδιών την ώρα του ύπνου

Προβλήματα συμπεριφοράς των παιδιών την ώρα του ύπνου

Ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι γονείς είναι οι δυσκολίες των παιδιών κατά την διάρκεια της νύχτας. Αναφέρουν ατέλειωτες προσπάθειες και τσακωμούς, προκειμένου να πείσουν το παιδί να πάει στο κρεβάτι του ή να παραμείνει εκεί όλο το βράδυ. 

Συνέχεια ανάγνωσης

Είναι το πιπίλισμα του αντίχειρα χαρακτηριστικό του παιδιού σας;

Είναι το πιπίλισμα του αντίχειρα χαρακτηριστικό του παιδιού σας;

Παρά το γεγονός ότι το πιπίλισμα του αντίχειρα φαίνεται μια αθώα συμπεριφορά, μπορεί να προκαλέσει σημαντικά προβλήτα. Αυτό συμβαίνει διότι το πιπίλισμα του αντίχειρα μετά την ηλικία των 1-2 ετών είναι επιβλαβές για την οδοντοστοιχία, την κατάποση καθώς και την ομιλία του παιδιού.

Συνέχεια ανάγνωσης

Τι είναι ο Τραυλισμός και πότε πρέπει να μας ανησυχήσει;

Τι είναι ο Τραυλισμός και πότε πρέπει να μας ανησυχήσει;

Τι είναι ο Τραυλισμός και πότε πρέπει να μας ανησυχήσει;

«Ο Τραυλισμός θεωρείται διαταραχή του προφορικού λόγου και συγκεκριμένα της ροής της ομιλίας. Οι δυσκολίες εντοπίζονται στο ρυθμό, στη μελωδία και στην ταχύτητα της ομιλίας.

Συνέχεια ανάγνωσης

8 Μύθοι και Αλήθειες για τον Αυτισμό

8 Μύθοι και Αλήθειες για τον Αυτισμό

Ο αυτισμός είναι μια πολύπλοκη αναπτυξιακή διαταραχή που τυπικά εμφανίζεται κατά τη διάρκεια των πρώτων 3 χρόνων της ζωής του ατόμου. Είναι το αποτέλεσμα μιας νευρολογικής δυσλειτουργίας που επιδρά στην φυσιολογική ανάπτυξη του εγκεφάλου στις περιοχές της κοινωνικής αντίδρασης και της επικοινωνίας. Τα παιδιά και οι ενήλικες με αυτισμό έχουν τυπικές δυσκολίες στην λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία, την κοινωνική συναναστροφή και τις δραστηριότητες παιχνιδιού.

Συνέχεια ανάγνωσης

Συναισθηματική Νοημοσύνη (E.Q)

Συναισθηματική Νοημοσύνη (E.Q)

...To κλειδί για τη μελλοντική επιτυχία του ατόμου!

Για πολλά χρόνια η νοημοσύνη σχετιζόταν με τον παραδοσιακό ορισμό της ευφυΐας και μετριόταν συγκεκριμένα με τον δείκτη νοημοσύνης (IQ). Ακόμη, επικρατούσε η πεποίθηση ότι ένα άτομο με υψηλό δείκτη νοημοσύνης μπορεί να πετύχει σε κάθε τομέα της ζωής του.

Συνέχεια ανάγνωσης

Ο ρόλος της οικογένειας στα προβλήματα εκφοβισμού/θυματοποίησης

Ο ρόλος της οικογένειας στα προβλήματα εκφοβισμού/θυματοποίησης

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται διεθνώς αύξηση του επιστημονικού ενδιαφέροντος για τα προβλήματα εκφοβισμού/ θυματοποίησης που εκδηλώνονται στο χώρο του σχολείου.  Αύξηση όμως παρατηρείται επίσης και στις μελέτες που εξετάζουν το ρόλο της οικογένειας στη γένεση, την εκδήλωση και την γενίκευση της αντικοινωνικής και προβληματικής συμπεριφοράς των παιδιών (Blazei, et. Al., 2006). 

Συνέχεια ανάγνωσης

Πώς θα εμπλουτίσω το λεξιλόγιο του παιδιού μου;

Πώς θα εμπλουτίσω το λεξιλόγιο του παιδιού μου;

Πολλοί γονείς αναρωτιούνται καθημερινά με ποιους τρόπους θα μπορούσαν να ενισχύσουν το λεξιλόγιο των παιδιών τους ήδη από τα πρώτα χρόνια της ζωής τους. Δεδομένου ότι τα μικρά παιδιά λειτουργούν σαν «σφουγγάρια» και απορροφούν με μεγάλη ταχύτητα τις πληροφορίες που λαμβάνουν, οι γονείς μπορούν να ακολουθήσουν 5 απλούς τρόπους, έτσι ώστε να μάθουν στα παιδιά τους να χρησιμοποιούν σωστά πολλές ωραίες και καινούριες λεξούλες:

Συνέχεια ανάγνωσης

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΛΟΓΟΥ - Τι πρέπει να γνωρίζουμε

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΛΟΓΟΥ - Τι πρέπει να γνωρίζουμε

Ο άνθρωπος είναι το μοναδικό ον που είναι προικισμένο από τη φύση, με τη δυνατότητα να αναπτύξει το λόγο. Τα αποτελέσματα σωρείας πειραμάτων που είχαν ως στόχο τη διδαχή του λόγου σε ζώα π.χ. χιμπατζήδες, στηρίζουν εντονότερα τη θεωρία ότι η κατάκτηση του λόγου είναι αποτέλεσμα βιογενετικών προϋποθέσεων. (Chomsky, 1957, Loke, 1983)

Συνέχεια ανάγνωσης

10  δραστηριότητες για ενίσχυση της αδρής κινητικότητας!

10 δραστηριότητες για ενίσχυση της αδρής κινητικότητας!

Αδρή κινητικότητα είναι η ικανότητα ενός ανθρώπου να εκτελεί δραστηριότητες που απαιτούν την ενεργοποίηση μεγάλων μυών ή μυικών ομάδων. Κοινώς αδρή κινητικότητα είναι η βάδιση, το μπουσούλημα, το πήδημα, το ρολλάρισμα, το τρέξιμο κλπ. Επίσης θα έλεγε κανείς πως είναι η αρχή για την οργάνωση και την εκτέλεση πιο εκλεπτισμένων κινήσεων οι οποίες είναι απαραίτητες στην καθημερινής ζωής του ανθρώπου.

Συνέχεια ανάγνωσης

Ένδυση/Απόδυση. Τυπική ανάπτυξη, Περιορισμοί και Ρόλος Εργοθεραπευτή

Ένδυση/Απόδυση. Τυπική ανάπτυξη, Περιορισμοί και Ρόλος Εργοθεραπευτή

Στην τυπική ανάπτυξη, η επίτευξη της ανεξάρτητης ένδυσης συνήθως απαιτεί τέσσερα χρόνια πρακτικής. Η εκμάθηση της απόδυσης προηγείται αυτής της ένδυσης. Συνήθως, οι γονείς εισάγουν την ανεξάρτητη ένδυση με ένα φυσικό τρόπο, πριν και μετά τον ύπνο, αφήνοντας το παιδί να ολοκληρώσει το τελευταίο βήμα της διαδικασίας της ένδυσης τραβώντας το ρούχο.

Συνέχεια ανάγνωσης

Σχολικές συμβουλές για γονείς: Ακαδημαϊκή Επιτυχία & Κοινωνική Συμμετοχή

Σχολικές συμβουλές για γονείς: Ακαδημαϊκή Επιτυχία & Κοινωνική Συμμετοχή

Η εργοθεραπεία μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές να πετύχουν καλύτερες ακαδημαϊκές επιδόσεις και κοινωνική συμμετοχή. Οι εργοθεραπευτές χρησιμοποιούν τη μοναδική εμπειρία τους για να βοηθήσουν τα παιδιά με ή χωρίς αναπηρίες να είναι προετοιμασμένα και να εκτελούν σημαντικές δραστηριότητες μάθησης και σχολείου ωστέ να εκπληρώνουν τους ρόλους τους ως μαθητές.

Συνέχεια ανάγνωσης

5 τρόποι να βοηθήσετε το παιδί σας να επιτύχει στο Δημοτικό

5 τρόποι να βοηθήσετε το παιδί σας να επιτύχει στο Δημοτικό

Η στήριξη των γονέων αποτελεί το «κλειδί» που θα βοηθήσει τα παιδιά να επιτύχουν ακαδημαϊκά. Παρακάτω θα βρείτε 5 απλούς τρόπους με τους  οποίους  μπορείτε να δείξετε στα παιδιά σας το δρόμο προς την ακαδημαϊκή επιτυχία:

Συνέχεια ανάγνωσης

Η συναισθηματική νοημοσύνη των παιδιών (E.Q.)

Η συναισθηματική νοημοσύνη των παιδιών (E.Q.)

Γιατί είναι σημαντικότερη από το I.Q. τους?

Οι επιστημονικές μελέτες έχουν αποφανθεί πως ο δείκτης νοημοσύνης και η επίδοσή του δεν σχετίζεται τόσο με την πραγματική ευτυχία του παιδιού στην ζωή του. Αντιθέτως μάλιστα, παιδιά με πολύ υψηλό I.Q. απέκτησαν δυσκολίες σε ζητήματα ισορροπίας, προσαρμογής και κοινωνικότητας.

Συνέχεια ανάγνωσης

Το παιδί μου είναι αριστερόχειρας

Το παιδί μου είναι αριστερόχειρας

Η "επιλογή" του κυρίαρχου χεριού αποτελεί σημαντικό ορόσημο στην ανάπτυξη του παιδιού. Καθώς το παιδί διανύει την προσχολική περίοδο (1 έως 5 ετών) πρέπει να έχει κατασταλάξει σε ένα επικρατές χέρι (Δεξί ή Αριστερό). Τα παιδία που είναι αριστερόχειρες συχνά φαίνονται αδέξια καθώς τις περισσότερες φορές χρησιμοποιούν εργαλεία για δεξιόχειρες (π.χ. ψαλίδι, μολύβι, χάρακας, σπιράλ τετράδια κ.α).

Συνέχεια ανάγνωσης

Τροποι Πληρωμης
  • Μετρητοίς
  • Κατάθεση σε Τράπεζα
  • POS
Αποδεκτές Κάρτες POS
Ακολουθηστε μας στα Social Media
Περιοχες Εξυπηρετησης
Μελίσσια, Αγία Παρασκευή, Μαρούσι, Χαλάνδρι, Νέα Πεντέλη, Παλιά Πεντέλη, Ανθούσα, Γέρακα, Κηφισιά, Κάτω Κηφισιά, Νέα Κηφισιά, Νέα Ερυθραία, Βαρυμπόμπη, Πάτημα Χαλανδρίου, Πεύκη, Βριλήσσια, Νέα Ιωνία, Νέο Ηράκλειο, Ηράκλειο, Βόρεια Προάστια, Αθήνα, Ψυχικό, Νέο Ψυχικό, Παλιό Ψυχικό, Γαλάτσι, Χολαργός, Παπάγου, Γλυκά Νερά, Νέα Μάκρη, Ραφήνα, Ντράφι, Παλλήνη, Σπάτα, Αχαρνές, Παιανία, Κορωπί, Νέα Φιλαδέλφεια, Λυκόβρυση, Εκάλη, Διόνυσος, Δροσιά, Σταμάτα, Άνοιξη, Άγιος Στέφανος

Copyright © 2017
Παιδαγωγικό Κέντρο
All rights reserved.