Skip to main content

Αξιολόγηση Μαθηματικών Δεξιοτήτων – MathPro-S Test

  • Περιγραφή

    ΤΕΣΤ Αξιολόγησης Μαθηματικών Δεξιοτήτων
  • Ηλικίες Χορήγησης

    3ο τρίμηνο Α’ Δημοτικού έως 1ο τετράμηνο Α’ Γυμνασίου.
  • Απαιτούμενος Χρόνος Χορήγησης

    15 λεπτά
  • Ειδικότητες που το χορηγούν

    Ειδικοί θεραπευτές, οι οποίοι έχουν αποκτήσει πιστοποίηση χορήγησης
  • Σταθμισμένο στην Ελλάδα

    ΝΑΙ

Το MathPro-S Test αποτελεί τη σύντομη (short) έκδοση του Mathematical Profile Test (Δοκιμασία Μαθηματικού Προφίλ), του πρώτου πανελλαδικά σταθμισμένου ψηφιακού εργαλείου πλήρους αξιολόγησης μαθηματικών δεξιοτήτων. Χορηγείται ομαδικά ή ατομικά μέσω υπολογιστή ή tablet εντός 15 λεπτών. Εξάγονται εξατομικευμένα η αναλυτική έκθεση των αποτελεσμάτων καθώς και η επισκόπηση της επίδοσης ολόκληρης της ομάδας (π.χ. μιας σχολικής τάξης).

Γιατί πρέπει κάθε μαθητής να κάνει το MathPro-S Test;

  • για να αξιολογηθούν με έγκυρο, αξιόπιστο αλλά και ταυτόχρονα φιλικό προς τους μαθητές τρόπο, οι βασικές μαθηματικές δεξιότητες που απαιτεί η μάθηση των Μαθηματικών.
  • για να διερευνηθούν τα δυνατά και αδύναμα σημεία κάθε μαθητή στα Μαθηματικά.
  • για να ανιχνευθούν έγκαιρα μαθησιακά κενά ή/και μαθησιακές δυσκολίες στα Μαθηματικά.
  • Εντοπίζει έγκαιρα τους μαθητές που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στα Μαθηματικά και χρήζουν περαιτέρω διερεύνησης και υποστήριξης.
  • Διαφοροποιούνται οι τεχνικές διδασκαλίας με βάση τα μαθηματικά προφίλ των μαθητών.

Πώς μπορεί να αξιοποιήσει τα αποτελέσματα του MathPro-S Test ο ειδικός;

  • Σκιαγραφεί εξατομικευμένα το μαθηματικό προφίλ του μαθητή.
  • Αντιλαμβάνεται τα πιθανά αίτια των ενδεχόμενων δυσκολιών του μαθητή.
  • Σχεδιάζει και εφαρμόζει εξατομικευμένα προγράμματα παρέμβασης με βάση τα αποτελέσματα του MathPro-S Test.

Πώς μπορεί να αξιοποιήσει τα αποτελέσματα του MathPro-S Test ο εκπαιδευτικός του σχολείου;

  • Αποκτά συνολική εικόνα των δυνατών και αδύναμων σημείων των μαθητών στα Μαθηματικά.
  • Εντοπίζει έγκαιρα τους μαθητές που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στα Μαθηματικά και χρήζουν περαιτέρω διερεύνησης και υποστήριξης.
  • Διαφοροποιεί τις τεχνικές διδασκαλίας με βάση τα μαθηματικά προφίλ των μαθητών του.