Σύντομος οδηγός για ανεξάρτητα παιδιά

Σύντομος οδηγός για ανεξάρτητα παιδιά

Οι γονείς συχνά σκέφτονται ότι αν δώσουν στα παιδιά τους να κάνουν δουλειές, τότε θα τους στερήσουν ζωτικό χρόνο από τα πολύτιμα και ανέμελα χρόνια τους. 

Όταν όμως δίνονται στα παιδιά ευκαιρίες να βοηθήσουν, νιώθουν χρήσιμα μέλη της οικογένειας, μαθαίνουν να είναι ανεξάρτητα και γίνονται υπεύθυνα.

Συνέχεια ανάγνωσης

Κατανοώντας τα παιδιά με ΔΕΠ/Υ

Κατανοώντας τα ζωηρά παιδιά. Έχει το παιδί μου ΔΕΠ/Υ;

Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής / Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ) αναφέρεται σε παιδιά και ενήλικες, που αντιμετωπίζουν σοβαρές συμπεριφορικές και γνωστικές δυσκολίες σε σημαντικούς τομείς της ζωής τους, όπως για παράδειγμα στις διαπροσωπικές σχέσεις, στο σχολείο, στην εργασία και στην οικογένεια.

Συνέχεια ανάγνωσης

Εργοθεραπεία και Παιχνίδι

Εργοθεραπεία και Παιχνίδι

Το παιχνίδι θεωρείται η κύρια δραστηριότητα των παιδιών και παράλληλα κεντρικό ζήτημα στη διεπιστημονική έρευνα της παιδικής ηλικίας. Το παιχνίδι αποτελεί ένα ασφαλές πλαίσιο στο οποίο τα παιδιά μπορούν να αποδεσμευτούν απο τους περιορισμούς της πραγματικότητας και να εκδηλώσουν μη αποδεκτές συμπεριφορές και συναισθήματα.

Συνέχεια ανάγνωσης

Συμβολικό παιχνίδι - πως συνδέεται με την γλώσσα

Συμβολικό παιχνίδι - πως συνδέεται με την γλώσσα

Τι είναι το συμβολικό παιχνίδι;

Πρόκειται στην ουσία για τη δημιουργία νοερών αναπαραστάσεων. Απαιτεί λοιπόν ικανότητα για αφηρημένη σκέψη. Κατά το συμβολικό παιχνίδι, το παιδί αναπαριστά κάτι,

Συνέχεια ανάγνωσης

Πως να ενισχύσετε την ομιλία και τις γλωσσικές δεξιότητες του παιδιού σας (ηλικίας 4 ως 6 ετών)
    • Δώστε του προσοχή όταν μιλάει και διατηρείτε βλεμματική επαφή.
    • Επαινείτε κάθε προσπάθεια που κάνει για να μιλήσει, ακόμα και αν εντοπίζετε λάθη.

Συνέχεια ανάγνωσης

Εικαστική Ψυχοθεραπεία: θεραπεύοντας τα παιδιά μέσα από την τέχνη

Εικαστική Ψυχοθεραπεία: θεραπεύοντας τα παιδιά μέσα από την τέχνη

Ένας μη απειλητικός οικείος τρόπος να εκφραστεί το παιδί

Ένα παιδί σε αντίθεση με τους ενηλίκους, συχνά δεν είναι σε θέση να ζητήσει βοήθεια μέσω του λόγου, αλλά χρησιμοποιεί άλλους τρόπους να μιλήσει για τις ανάγκες, τις επιθυμίες ή τους φόβους του, όπως είναι το παιχνίδι και η ζωγραφική!

Συνέχεια ανάγνωσης

Αισθητηριακή Ολοκλήρωση και Αυτισμός

Αισθητηριακή Ολοκλήρωση και Αυτισμός

Τι είναι Αισθητηριακή Ολοκλήρωση

Αισθητηριακή Ολοκλήρωση είναι μία φυσιολογική λειτουργία μέσω της οποίας ο εγκέφαλος επεξεργάζεται και οργανώνει κατάλληλα τα ερεθίσματα που λαμβάνει από το περιβάλλον και το σώμα μας. Πρόκειται για μία αυτόματη διαδικασία του Κεντρικού Νευρικού Συστήματος όταν λαμβάνουμε αισθητηριακές πληροφορίες. Η αισθητηριακή ολοκλήρωση επιτυγχάνεται χωρίς καμία προσπάθεια από πλευράς μας!

Συνέχεια ανάγνωσης

Είναι το παιδί έτοιμο για το Δημοτικό Σχολείο;

Είναι το παιδί έτοιμο για το Δημοτικό Σχολείο;

«Ένα σημαντικό ποσοστό του μαθητικού πληθυσμού, το οποίο κυμαίνεται από 10 έως 20%, δυσκολεύεται να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του σχολείου.», όπως αναφέρει το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Η αγωνία σχετικά με τη δυσκολία αυτή διογκώνεται στους γονείς, ειδικά όταν το παιδί τους πρόκειται να περάσει για πρώτη φορά το κατώφλι του Δημοτικού.

Συνέχεια ανάγνωσης

Πρότεινε ο δασκάλα Εργοθεραπεία; Τι πρέπει να γνωρίζετε;

Πρότεινε η δασκάλα Εργοθεραπεία; Τι πρέπει να γνωρίζετε;

Όταν οι γονείς ενημερώνονται από το σχολείο ότι συνιστάται εργοθεραπεία για το παιδί τους, έχουν πολλές απορίες. Η πρώτη από αυτές είναι: τί είναι εργοθεραπεία;

Συνέχεια ανάγνωσης

Πως να ενισχύσετε την ανάπτυξη του λόγου στα παιδιά;

Πως να ενισχύσετε την ανάπτυξη του λόγου στα παιδιά;

Στην ελληνική γλώσσα, ο όρος "λόγος" εμπεριέχει την έννοια της γλώσσας, της ομιλίας και της σκέψης. Κυρίως όμως, αποτελεί το μέσο που επιλέγουμε όταν επιθυμούμε να εκφράσουμε συγκεκριμένες ιδέες. Στο παρακάτω κείμενο μπορείτε να δείτε τρόπους για να διευκολύνετε την ανάπτυξη του λόγου του παιδιού σας ανά ηλικιακή ομάδα (από 0 μηνών έως 4 ετών).

Συνέχεια ανάγνωσης

Δραστηριότητες ηρεμίας του στοματικού συστήματος

Δραστηριότητες ηρεμίας του στοματικού συστήματος

7 Δραστηριότητες ηρεμίας του στοματικού συστήματος που βοηθούν το σώμα να ηρεμήσει και το παιδί να συγκεντωθεί

    • Να πίνει νερό από ένα μπουκάλι με καλαμάκι ή με άνοιγμα που απαιτεί απομύζηση.

Συνέχεια ανάγνωσης

Μεγαλώνοντας ευτυχισμένα παιδιά

Μεγαλώνοντας ευτυχισμένα παιδιά

Πολλές φορές σκεφτόμαστε ως γονείς τι πραγματικά χρειάζεται τελικά ένα παιδί για να είναι χαρούμενο και συναισθηματικά υγιές. Γνωρίζουμε πως πέρα από τις ανάγκες του για φαγητό, ένδυση, στέγαση, ιατρική και εκπαιδευτική φροντίδα, έχει συναισθηματικές ανάγκες για την ολοκληρωμένη ανάπτυξή του, ανάγκες που συνδέονται με την παροχή άνευ όρων αγάπης από τους γονείς, την ενίσχυση της αυτοεκτίμησής του,

Συνέχεια ανάγνωσης

Παιδοψυχολόγος

Παιδοψυχολόγος - Για ποια θέματα μπορεί να χρειαστεί η βοήθεια του

Το μεγάλωμα των παιδιών αποτελεί μια πολύ γοητευτική, δημιουργική και απαιτητική πλήρη απασχόληση, με πολλές προκλήσεις και δυσκολίες και για την οποία κανείς δεν γεννιέται έτοιμος και πλήρως καταρτισμένος.

Συνέχεια ανάγνωσης

Συμβουλές μελέτης για τους διαφορετικούς τύπους μάθησης

Συμβουλές μελέτης για τους διαφορετικούς τύπους μάθησης

«Τόσες φορές το άκουσες κι ακόμη να το μάθεις;»
«Όταν μελετάς δεν μπορείς να κινείσαι ή ν’ακούς μουσική. Δε θα μάθεις τίποτα μ’ αυτόν τον τρόπο! Πώς είναι δυνατόν;»
«Το κοιτάς, το ξανακοιτάς και καμιά πρόοδος δεν υπάρχει. Τί θα γίνει με σενα;»

Συνέχεια ανάγνωσης

Τροποι Πληρωμης
  • Μετρητοίς
  • Κατάθεση σε Τράπεζα
  • POS
Αποδεκτές Κάρτες POS
Ακολουθηστε μας στα Social Media
  • Μελίσσια, 210.6137458
  • Αγ.Παρασκευή, 210.6080083
  • Μαρούσι, 210.6122395
  • Χαλάνδρι, 210.6755865

Copyright © 2017
Παιδαγωγικό Κέντρο
All rights reserved.