ΜΑΡΟΥΣΙ 2106122395 ΧΑΛΑΝΔΡΙ 2106755865 ΜΕΛΙΣΣΙΑ 2106137458 ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 2106080083
Πρέπει να βάλουμε όρια στα παιδιά μας και πώς;

Πρέπει να βάλουμε όρια στα παιδιά μας και πώς;

Οι περισσότεροι γονείς μιλάνε καθημερινά για όρια στις σχέσεις τους με τα παιδιά. Βασανίζονται από ερωτήματα, όπως «Πρέπει να βάλω όρια στο παιδί μου;», «Προσπαθώ να του βάλω όρια αλλά χωρίς αποτέλεσμα», «Τον αφήνω να κάνει ό, τι θέλει όμως και πάλι έχει ξεσπάσματα θυμού». Γιατί άραγε τα όρια είναι ένα από τα κυρίαρχα αιτήματα των γονέων;

Συνέχεια ανάγνωσης

Μαθησιακές Δυσκολίες και ΔΕΠ-Υ

Μαθησιακές Δυσκολίες και ΔΕΠ-Υ

Όλοι οι γονείς που έχουνε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, αλλά και εκείνοι που δεν εντάσσονται σε αυτή την κατηγορία, έρχονται ενίοτε σε σύγχυση και αναρωτιούνται αν θα ήταν ορθό να περιορίσουν τις αθλητικές δραστηριότητες των παιδιών τους, προς όφελος του διαβάσματος και της καλύτερης επίδοσής τους στο σχολείο.

Συνέχεια ανάγνωσης

Τα είδη του παιχνιδιού με βάση τα αναπτυξιακά ορόσημα

Τα είδη του παιχνιδιού με βάση τα αναπτυξιακά ορόσημα

Το παιδί από τη φύση του έχει πλαστεί για να μαθαίνει μέσα από το παιχνίδι. Το παιχνίδι είναι η «αναπτυξιακή τροφή» του παιδιού που θα το βοηθήσει να αναπτύξει τις σωματικές και πνευματικές του δεξιότητες και ικανότητες. Καλλιεργεί τη φαντασία του με σκοπό στη συνέχεια να αποκτήσει πρότυπα και συμπεριφορές, που θα το βοηθήσουν να διαμορφώσει σε ένα σημαντικά μεγάλο βαθμό την προσωπικότητά του.

Συνέχεια ανάγνωσης

Τραυλισμός - Χαρακτηριστικά και συμβουλές προς τους γονείς

Τραυλισμός στα Παιδιά - Χαρακτηριστικά και συμβουλές προς τους γονείς

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας ορίζει τον τραυλισμό ως μια διαταραχή στο ρυθμό της ομιλίας, κατά την οποία το άτομο γνωρίζει ακριβώς τι θέλει να πει, αλλά, εκείνη τη στιγμή, δεν είναι σε θέση να το πει, εξαιτίας μιας ακούσιας επαναληπτικής επιμήκυνσης ή παύσης ενός φθόγγου (Κάκουρος- Μανιαδάκη,2006).

Συνέχεια ανάγνωσης

Δυσαριθμησία

Τα τελευταία χρόνια πέρα των δυσκολιών στην ανάγνωση, την ορθογραφημένη γραφή και την γραφή, έντονες είναι οι δυσκολίες των παιδιών και στα μαθηματικά, τις οποίες περιγράφει ένας σχετικά καινούριος όρος, η δυσαριθμησία.

Συνέχεια ανάγνωσης

Γιατί το παιδί μου δεν μιλάει καθαρά;

Γιατί το παιδί μου δεν μιλάει καθαρά;

Όπως όλοι γνωρίζουμε δεν μιλάνε όλα τα παιδιά με τον ίδιο τρόπο και με τον ίδιο ρυθμό. Ορσμένες φορές πολλοί γονείς παρατηρούν κάποιες παραφασίες και κάποια λάθη στην ομιλία των παιδιών τους, τα οποία δυσκολεύονται να καθορίσουν εάν είναι φυσιολογικά λάθη της ηλικίας τους ή εάν είναι κάτι πιο σοβαρό και ανησυχητικό και συνήθως αντιδρούν με τη γνωστή φράση «θα δορθωθεί μέχρι να πάει σχολείο».

Συνέχεια ανάγνωσης

Ενσυναίσθηση

Ενσυναίσθηση - Πώς να καταλάβω το παιδί μου;

Ενσυναίσθηση: Να βλέπεις με τα μάτια του άλλου, να ακούς με τα αυτιά του άλλου, να νιώθεις με την καρδιά του.

Πολλές φορές παρατηρούμε ότι το παιδί μας είναι θυμωμένο, νευριασμένο, ή στεναχωρημένο. Έρχεται από το σχολείο με γκρίνια και φωνάζει:

Συνέχεια ανάγνωσης

Καθημερινές τεχνικές χαλάρωσης, οργάνωσης και διέγερσης για τα παιδιά

Καθημερινές τεχνικές χαλάρωσης, οργάνωσης και διέγερσης για τα παιδιά

Η καθημερινότητα των παιδιών σήμερα είναι πολύ έντονη και κουραστική. Τα παιδιά, στην προσπάθειά τους να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του οικογενειακού και σχολικού περιβάλλοντος, εκδηλώνουν ποικίλες αντιδράσεις σαν αποτέλεσμα της συναισθηματικής φόρτισης και του στρες που βιώνουν.

Συνέχεια ανάγνωσης

Ωτίτιδα - Επηρεάζει την ομιλία του παιδιού;

Ωτίτιδα - Επηρεάζει την ομιλία του παιδιού;

Η ωτίτιδα είναι μια μόλυνση ή φλεγμονή που μπορεί να προσβάλει διάφορα μέρη του αυτιού. Η μέση ωτίτιδα αφορά στο μέσο αυτί και είναι μια από τις συχνότερες ασθένειες που παρουσιάζουν τα παιδιά. Μαζεύεται υγρό πίσω από το τύμπανο που εμποδίζει τη σωστή μεταφορά του ήχου, με αποτέλεσμα να επηρεάζεται η ακοή.

Συνέχεια ανάγνωσης

Σειρά γέννησης - Πώς επιδρά στην προσωπικότητα

Σειρά γέννησης - Πώς επιδρά στην προσωπικότητα

Πολλοί αναρωτιούνται πώς γίνεται δύο αδέρφια να έχουν τόσο διαφορετικούς χαρακτήρες, αφού προέρχονται από την ίδια οικογένεια και τους ίδιους γονείς. Ωστόσο, αν σκεφτούμε καλύτερα το ζήτημα αυτό, θα δούμε πως το κάθε παιδί μεγαλώνει σε πολύ διαφορετικές συνθήκες, ακόμη κι αν βρίσκεται στην ίδια οικογένεια.

Συνέχεια ανάγνωσης

Όταν η δυσλεξία μας προειδοποιεί

Όταν η δυσλεξία μας προειδοποιεί

Η δυσλεξία κατατάσσεται στις μαθησιακές δυσκολίες. Εμφανίζεται με διαφορετική συμπτωματολογία σε κάθε ηλικιακό στάδιο και δεν εξαφανίζεται με τον χρόνο. Η δυσλεξία είναι η πιο συνηθισμένη μορφή ειδικών μαθησιακών δυσκολιών στην οποία παρουσιάζονται δυσκολίες στην ανάγνωση και τη γραφή που όμως δεν οφείλεται σε νοητική καθυστέρηση.

Συνέχεια ανάγνωσης

Πως θα ενισχύσουμε την αυτοεκτίμηση των παιδιών μας

Πως θα ενισχύσουμε την αυτοεκτίμηση των παιδιών μας

Πολύ συχνά οι γονείς αναρωτιούνται «Γιατί το παιδί μου τα παρατάει εύκολα;», «Γιατί εκνευρίζεται με το παραμικρό και δεν προσπαθεί λίγο παραπάνω;», «Το παιδί μου, λέει και ξαναλέει ότι τα κάνει όλα χάλια!», «Πως πρέπει να αντιδράσω; Ό, τι και να κάνει είμαι με ένα μπράβο στα χείλη!».

Συνέχεια ανάγνωσης

Τρόπος σύλληψης του μολυβιού

Τρόπος σύλληψης του μολυβιού

Η λαβή του γραφικού εργαλείου αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο το άτομο χρησιμοποιεί τα δάχτυλά του ώστε να κρατήσει και να χειριστεί το μολύβι. Η ώριμη σύλληψη είναι η δυναμική τριποδική λαβή και αναπτύσσεται στην ηλικία των 4-6,5 περίπου.

Συνέχεια ανάγνωσης

Παιδικές Φοβίες

Παιδικές Φοβίες. Πως μπορούμε να βοηθήσουμε το παιδί μας;

Ο φόβος είναι ένα από τα κυρίαρχα συναισθήματα και αναπόσπαστο κομμάτι των ανθρώπων, καθώς όλοι μας, αργά ή γρήγορα θα βρεθούμε αντιμέτωποι μαζί του. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά δυσάρεστο συναίσθημα που προκαλεί δυσφορία και άγχος, αποτελώντας ταυτόχρονα μία φυσιολογική αντίδραση του οργανισμού απέναντι σε επικείμενους κινδύνους.

Συνέχεια ανάγνωσης

Τροποι Πληρωμης
  • Μετρητοίς
  • Κατάθεση σε Τράπεζα
  • POS
Αποδεκτές Κάρτες POS
Ακολουθηστε μας στα Social Media
Περιοχες Εξυπηρετησης
Μελίσσια, Αγία Παρασκευή, Μαρούσι, Χαλάνδρι, Νέα Πεντέλη, Παλιά Πεντέλη, Ανθούσα, Γέρακα, Κηφισιά, Κάτω Κηφισιά, Νέα Κηφισιά, Νέα Ερυθραία, Βαρυμπόμπη, Πάτημα Χαλανδρίου, Πεύκη, Βριλήσσια, Νέα Ιωνία, Νέο Ηράκλειο, Ηράκλειο, Βόρεια Προάστια, Αθήνα, Ψυχικό, Νέο Ψυχικό, Παλιό Ψυχικό, Γαλάτσι, Χολαργός, Παπάγου, Γλυκά Νερά, Νέα Μάκρη, Ραφήνα, Ντράφι, Παλλήνη, Σπάτα, Αχαρνές, Παιανία, Κορωπί, Νέα Φιλαδέλφεια, Λυκόβρυση, Εκάλη, Διόνυσος, Δροσιά, Σταμάτα, Άνοιξη, Άγιος Στέφανος

Copyright © 2017
Παιδαγωγικό Κέντρο
All rights reserved.